Výběrové řízení bylo ukončeno z důvodu obsazení pracovního místa.
Nabízíme:
• nástupní mzda min. 19 000,- (dále dle dohody)
• zajímavou a nestereotypní práci
Úvazek:
Pracovní poměr 1,0 HP, popř. jinak zkrácený pracovník úvazek dle dohody
Vzdělání:
Min. středoškolské ukončené maturitou (vítáme – ekonomického směru)
Vítáme:
• pracovní zkušenosti na obdobné pozici
• dobrou znalost práce s PC
• dobré organizační schopnosti
Náplň práce:
• vedení knih jízd služebních aut
• evidence přijatých a vydaných dokladů, vedení příslušné administrativy
• vedení pošty, pochůzky po úřadech apod.
• vedení skladu a vydávání, doplňování
Přihlášky:
Obsah přihlášky:
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte prosím e-mailem na adresu domus@domus-cpr.cz.
Průběh přijímacího řízení:
1. kolo: Posouzení přihlášky (životopisu + motivačního dopisu), termín zaslání: do 21. 10. 2019
2. kolo: Osobní pohovor s výběrovou komisí, termín konání bude upřesněn.
Termín nástupu:
1. 11. 2019 či dle domluvy
Kontakt:
Romana Svobodová, ředitelka organizace, domus@domus-cpr.cz
Tel: 377 331 956, 733 733 061
Další informace o Domus – Centrum pro rodinu, z. s.: www.domus-cpr.cz
Vyhrazujeme si právo výběrové řízení v jakékoliv fázi ukončit.